Thursday 31 October 2013

LEGOLAND !!


yayy! Alhamdulilah dapat menjejakkan kaki ke legoland bersama kawan-kawan :D Ya Allah, Sumpah Best.. Mesti akan rindu moment ni :) Terima kasih kawan-kawan.. terima kasih cikgu sebab buat trip ke legoland untuk aktiviti PascaPMR.. Sejujurnya Aku Happy :) Happy sangat.. Terima Kasih Geng SATU TIGA.
Kalau aku dengan izzah tak sesat confirm tak jumpa korang xD Haha..

Me, Nuzul, Izzah, Azizie, Zafir, Hamizan ♥

Sejujurnya Aku baru kenal Nuzul :) tapi dia okay, dia sempoi, dia best.. mungkin sebab tu aku boleh rapat dengan dia hanya dalam tempoh seminggu lebih :D 
Izzah, Dia Classmate aku since form 1 until Now form 3, Dia juga neighbour mate aku dalam kelas. Dia selalu terpinggir :'( kesian.. Dia kata.. dia lebih prefer Alone. Sebab, Dia sama dengan aku.. rapat sikit dengan orang lain mulalah dapat cerita macam-macam :') Senasib..
Azizie, dia classmate aku masa Darjah 6. Dia memang Super gila gila.. Aku yakin siapa yang kenal dia mesti senak perut ketawakan kerenah dia ><
Zafir.. dia ni okaylah.. aku kenal dia dah lama.. since primary school. but tak pernah bercakap or bertegur sapa pon kot.. hahaha.. dia ni kalau gelak macam tettttt sikit.. sama macam azizie xD
The Last One, Hamizan.. Dia pon Classmate aku since form 1 until Now.. dia Annoying.. dia baik.. and dia ade hubungan dengan Azizie.. Ehh? hubungan saudara / sepupu tu tau bukan gay or what else :p hahaha..


Okay ! Actually, aku bukan nak cerita pasal dierang ni pon :p aku nak cerita pasal keseronokkan pergi ke LEGOLAND BERSAMA RAKAN-RAKAN BATCH 98 !!



Tolonglah weh ! sikit pon tak rugi bayar RM65 untuk tiket, bas dan makan..TAK RUGI !

Mula-mula aku jalan dengan zetty, asmah, ain , bena semua pastu tinggal aku irdeena and izzah.. pastu jumpa the girls tadi tu balik.. pastu izzah menghilang.. pastu aku berdua SAHAJA dengan izzah pastu baru jumpa 4 orang lelaki tu pastu sampai balik kami bersama dan sempat menubuhkan geng #SatuTiga ! Oyeahh!

Kat Legoland ade main air, Roller Coaster (Tiga-tiga Aku naik Walaupun Takut), Boat, Benda tinggi yang kena tarik sendiri.. entah apa tah namanya xD , PANDU KERETA ! yay Banyak-banyak 40 pelajar daripada sekolah aku.. 6 Orang sahaja yang berjaya memiliki Lesen Memandu !! iaitu GENG SATU TIGA !! yayyy.. Semua orang jeles ! Hahahahah :b


pastu main game macam-macam lagi.. hampir semua kat peta tu kiteorang main.. water theme park pon Geng 13 main :b haha yelaa dari pukul 10.00a.m sampai 5.00p.m kott! fuhh lama.. 








And Balik aku sakit kaki + nak demam.. Terkinja-kinja + degil redah hujan punya pasal xD hamek kau xD but now i'm feel better and Better ^^

BEST MEMORIES EVER :D




No comments: