Thursday 31 October 2013

Happy Birthday To Me :'D


OMG! Why time flies so fast? I'm Not pretty really Sure that I can confronted the days that will come later ..
My Arwah Mak selalu cakap "Dila dah besar, Dah lawa, Dah pandai jaga diri, Tabah selalu ye" *crying* Oh God! i know you know my feeling rn right? duhhh.. really sad okay.. A Women who try her best for gaving birth me to the world had gone :( But i know, Allah know Everythings.. He's Good Planner :') Aku Redha.. Aku tahu mak tak suka aku sedih :'D So i must tough.. i must brave to face Everythings cuzs i have Allah :D 

Ya Allah, Aku Berharap kau tempatkanlah Ibu ke bersama orang-orang yang beriman :) Semoga Beliau tenang disana :) 

Alhamdulillah, Aku Berjaya ke Lima Belas tahun.. Dah lama dah aku kat dunia ni :) Banyak benda aku dah belajar.. tapi aku masih belum mampu berdiri sendiri.. Aku tak cukup kuat :) Tapi aku bersyukur ade kawan :) Terima kasih kepada siapa yang layan aku dengan cukup baik :) terima kasih kepada siapa yang jaga hati Aku :D Sejujurnya Aku sayang MB4, Geng13 dan Dia yang banyak buat aku tersenyum walaupun Dia hanya kawan :) terima kasih...

terima kasih kepada adik beradik dan adik beradik baru :) terima kasih Mama..
Semoga Allah Memberkati Kita Semua :*


#MyHappyAdvancedBirthday


28/10/2013

#MyBirthday


31/10/2013

Actually,tahun ni ramai sangat wish awal xD Setakat ni 100 lebih orang dah wish ^^ Thank youu. im feel Loved :* I'm Appreciate it Damn Much :* Thank you Thank you and Thank you Again :***

p/s : Birthday wishes yang paling sweet setakat ini di menangi oleh Amalia, Izzah :* and Syafiq :p




1 comment:

Mormor said...

heppi besday tao . semoga sihat and ceria selalu :D