Monday 30 December 2013

wasiat untuk 3RK1 '98

hai. haha. okay memandang aku pindah sekolah.. ye aku tau memang ramai yang pindah but aku pindah rumah sekali kan? haa okay. sebenarnya aku sayang korang. hmm. so aku nak tinggalkan wasiat yang tak berapa nak wasiat ni kat korang semua :** haha. fisrt of all. Aku nak ucapkan tahniah kepada classmate kesayangan aku ni yang dapat Perfect Score in PMR haritu =D Tahniah untuk Asmah, Faisal, Asyraf, Hamizan, Gursh, Mohan, Nasihah, Afiqah, Chai, Amalina dll. sorry aku tak ingt semua :'((( tahniah juga untuk yang dapat 7A (Mea, Hanif, Izzah, irdeena dll) , 6A , 5A ( Bena, Shaliza dll), 4A (Nadzira dll ) tahniah untuk semua !! Aku tak sangka tahun kita paling ramai dapat perfect score. kelas kita 100% lulus dengan cemerlang. Aku bangga dengan korang. Aku suka tengok cikgu Aidil senyum non stop tengok result kita semua :'D Tahniah Semua! Tahniah !!!! We're the best !! betul cakap izzah, kita memang RARE !




emm okay, aku sebenarnya paling risau dekat izzah, mea, irdeena, shaliza :/ hmmm. Tolong jagakan mereka untuk aku. pleaseeeeee :'))

Tolong sayang mea macam mana aku sayang dia, tolong pasang telinga dan dengar cerita dia bila dia sedih mahupun happy, tolong jadi patung dia sebab dia suka peluk orang x'D

Tolong jaga izzah, tolong buang panadol yang dia bawa sebab nnti dia telan lapan biji dalam masa sejam -.-, tolong teman dia basuh hidung dia yang kalau berdarah tu, tolong sergah dia bila dia nak tidur dalam kelas, tolong dia habiskan makanan dia kalau dia tak larat nak habiskan x'D Lol

Tolong teman shaliza jaga perpustakaan (tu pon kalau next year dia nak jadi pps), nasihat dia kalau dia nak naik angin x'D Tolong Tolong dan tolong jaga dia sebab dia sangat kebudak- budakkan :p

Tolong tengok tengokkan irdeena walaupun dia boleh jaga diri dia tapi tolong tengokkan dia !!!!

Tolong tengok tengokkan asyraf dgn faisal jangan bagi dia gatal sangat ! :p Ehhhhh

Tolong jangan buli hanif !! haha

Tolong suruh zetty gantikan tempat aku sebagai bendahari kelas ^-^

Tolong menggila dengan my boy bestfriend (Shafie) sbb dia selalu bosan pastu nnti dia tarik tudung orang depan dia x'D 

Tolong jangan jadi table mate Mohan sebab dia gila ! Hahahah xD gurau.

Tolong cakap dekat mavis dgn yi jing yang diorang Lawa !!! 

Tolong cakap kat chai jangan buat lawak annoying xb

Tolong cakap dekat nadzira jangan asyik nak melenting je :p

tolong cakap dengan bena belajar leklok, InsyaAllah kita jumpa kat TiJB nnti :**

tolong cakap kat asmah jangan lupa aku :')

Tolong cakap dekat afiqah suruh dia jaga shaliza :')

emmm nak pesan kat sapa lagi ni?!! hahaha. Ouh ye, Cakap dengan semua orang Jangan lupa Rindu Aku !!!! Haha k ni gurau ><

Okay ini penting !!! Tolong cakap terima kasih sangat sangat sebab didik aku hingga aku berjaya :'D dekat Madam Hani, Cikgu Aidil, Cikgu juhanisah, Cikgu hassemat, cikgu rafeah, cikgu ikhwan, cikgu asyraf, cikgu masrizan, cikgu rahmah, cikgu zarina, emm semualah yang ajar aku dari form 1 - 3 ni tau !! korang tau kan sape cikgunya?? sebab masa amek result aku sempat ucap terima kasih panjang-panjang kat cikgu Ahmad Mustafa je :'(((((((((((((((

TOLONG EA *BuatMukaComel* hehe.

Kirim Salam dekat tuan empunya nama kat atas ni ea <3

okay bye, aku nak gosok baju sekolah ni :'***** Take care!


Amirah Adilah, 30/12/2013

No comments: