Wednesday 3 July 2013

HAPPY BIRTHDAY TO YOU AYAH !

                           
     
 


HAPPY BIRTHDAY TO AYAH , HAPPY BIRTHDAY TO AYAHH , HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAYYYYY, HAPPY  BIRTHDAY TOOOO AYAAAHHHHH :*
Happy birthday my dearest dad :) i wish you pink of health, take care kat KL tu.. esok ayah balik kita  celebrate sesama k? Ayah! kini ayah lah bapa dan ayah lah ibu :') dila harap ayah boleh tabah tempuh semua ni.. membesarkan kita orang yang bermasalah ni dengan hati yang terbuka dan senyuman yang ikhlas... dila minta maaf kalau terkasar termarah termasam muka ter semua lah :( dila menyesal.. dila sayang ayah sangat2 ! ayah tak pernah pilih kasih.. ayah tak pernah kedekut.. kalau boleh ayah nak bagi semua sama rata... kalau boleh tiap2 tahun ayah nak bawak 6 orang anak ayah yang comel-comel ni travel jejauh kan? terima kasih ayah! dila tau ape yang dila dapat ni tak semua orang boleh dapat :D terima kasih sebab pernah bawa dila pergi jelajah SELURUH MALAYSIA, (kecuali terengganu,kelantan,sabah,kedah,perlis) pernah bawk dila pergi kuching sarawak, bandung indonesia (shopping tak ingat dunia) , batam indonesia (danau toba), dan paling tak boleh lupa pergi menunaikan umrah di Makkah Al muqarramah, Madinnah Al Munawarrah :) best sangat tempat tu.. dan tu juga kali terakhir pergi travel sesama dengan arwah mak :D Alhamdullilah, tempat terakhir traveldengan mak tu adalah tempat yang PALING SUCI :D Benarlah ALLAH ADALAH SEORANG PERANCANG YANG TERBAIK. DIA ARIFF DALAM SEGALANYA. terima kasih Ya Allah! terima kasih atas rezekiMu yang melimpah ruah ke atas keluarga kami :) perihala lah keluarga kami serta kaum kerabat kami, serta muslimin dan muslimat di muka bumi ini :) 

SesungguhNya dariMu kami datang dengan suci, maka Ambillah kami semua ini nanti (bila tiba masanya) dalam keadaan kami yang suci :) dan semoga kita semua diberkati oleh ALLAH dan Layak Masuk ke Syurga ALLAh! INSHAALLAH ... AMIN !

**psssst, akhir tahun ni pergi beijing! yayyy =D

Dari Anakmu yang keEmpat, Amirah Adilah  :*


2 comments:

Ain Zunnurain said...

Mira jangan lupa peperiksaan percubaan PMR dah nk dekat. Hope study sungguh-sungguh okey :)

Miraa Dila said...

InsyaAllah i will dear zainurain!! Ehhh xD